Ετικέτες

Πέμπτη 27 Αυγούστου 2015

22 αξίες ζωής που μου δίδαξε η μαμά μου με έναν ιδιαίτερο τρόπο!

Ο blogger Bert Christensen δημιουργός του χιουμοριστικού site Cyberspace Home μας παρουσιάζει (με έναν ιδιαίτερο τρόπο) τις 22 αξίες ζωής που του έδωσε η μητέρα του!


1. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΘΡΗΣΚΕΙΑ
«Κάνε την προσευχή σου αν πρόκειται να φέρεις μέσα στο σπίτι τη λασπωμένη μπάλα!»

2. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΛΟΓΙΚΗ
«Είναι έτσι, γιατί το λέω εγώ!»

3. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ
«Αν πέσεις από την κούνια και σκοτωθείς, θα σε σκοτώσω!»

4. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΒΛΕΨΗ
«Φόρα πάντα καθαρό εσώρουχο, μπορεί οποιαδήποτε στιγμή να γίνει ένα ατύχημα και να σε πάνε στο νοσοκομείο.»

5. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΙΡΩΝΕΙΑ
«Συνέχισε να ψευτοκλαίς και θα σου βρω εγώ έναν καλό λόγο να κλάψεις στ’ αλήθεια!»

6. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΑΛΛΗΛΟΕΠΙΔΡΑΣΗ
«Κλείσε το στόμα σου και φάε το φαί σου.»

7. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΕΥΛΥΓΙΣΙΑ
«Να έχεις πάντα μάτια και στην πλάτη»

8. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΡΤΕΡΙΚΟΤΗΤΑ
«Θα καθίσεις στο τραπέζι μέχρι να τελειώσεις όλο το σπανακόρυζο.»

9. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗ
«Θα το φορέσεις το πουλόβερ γιατί θα κάνει κρύο»

10. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ
«Στο έχω πει ένα εκατομμύριο φορές! Μην υπερβάλλεις.»

11. Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ
«Εγώ σε έφερα στον κόσμο, εγώ θα σε πάρω από αυτόν!»

12. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
«Σταμάτα να κάνεις σαν τον πατέρα σου»

13. Η μαμά μου, μου έμαθε τον ΦΘΟΝΟ
«Υπάρχουν εκατομμύρια παιδιά στον κόσμο αυτό που δεν έχουν τους καλούς γονείς που έχεις εσύ»

14. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΠΡΟΣΜΟΝΗ
«Περίμενε να πάμε σπίτι και θα σου δείξω εγώ!»

15. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΙΑΤΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
«Αν δεν σταματήσεις να παίζεις αλληθωρίζοντας τα μάτια σου θα μείνουν για πάντα έτσι.»

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Μη χάνετε στιγμή και εκμεταλλευτείτε από ολες τις προσφορες που ψάχνουμε και βρίσκουμε για εσάς!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

16. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΜΑΝΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
«Φόρα το πουλόβερ σου, νομίζεις ότι δεν ξέρω πότε θα κρυώσεις;»

17. Η μαμά μου, μου έμαθε το ΧΙΟΥΜΟΡ
«Όταν πέσεις και σπάσεις τα πόδια σου μην τρέξεις σε μένα πάλι!»

18. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΕΝΗΛΙΚΙΩΣΗ
«Αν δε φας τα λαχανικά σου δε θα μεγαλώσεις ποτέ»

19. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΓΕΝΕΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
«Είσαι ίδιος ο πατέρας σου.»

20. Η μαμά μου, μου έμαθε την ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ
«Κλείσε την πόρτα πίσω σου. Σε βάρκα γεννήθηκες;»

21. Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΣΟΦΙΑ
«Όταν θα έρθεις στην ηλικία μου θα καταλάβεις...»

22. Και το καλύτερο μου…
Η μαμά μου, μου έμαθε τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
«Μια μέρα που θα κάνεις παιδιά εύχομαι να σου κάνουν τα ίδια»


Πηγή: imommy

Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου